تعریف واژگان کلیدی تحقیق.۶ ۱-۶-۱ هوشمندی کسب و کار۶ ۱-۶-۲ هوشمندی بازار۶ ۱-۶-۳ هوشمندی رقبا۶ ۱-۶-۴ هوشمندی فناورانه۶ ۱-۶-۵ هوشمندی راهبردی۶ ۱-۶-۶ هوشمندی اجتماعی ۶ ۱-۶-۷ تجاری سازی فناوری.۶ چارچوب و طرح تحقیق۶ ۱-۷-۱ متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی۷ ۱-۷-۲ گرد آوری اطلاعات۸ ۱-۷-۳ جامعه آماری و حجم نمونه.۸ ۱-۷-۴ روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها.۸ جمع بندی۸ فصل دوم : مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق ۲-۱ هوشمندی کسب و کار.۱۰ ۲-۱- ۱ مبانی نظری سیستم های هوشمندی کسب و کار: .۱۰ ۲-۱- ۲ تاریخچه هوشمندی کسب و کار: ۱۱ ۲-۱-۳- تعریف هوشمندی کسب و کار: ۱۱ ۲-۱- ۴ ضرورت استفاده از هوشمندی کسب و کار در سازمان ها: ۱۳ ۲-۱-۵ مهم ترین مزایای هوشمندی کسب و کار مورد توجه سازمان ها: .۱۴ ۲-۱-۶ اهداف استفاده از هوشمندی کسب و کار در سازمان ها: ۱۵ ۲- ۱- ۷ اجزاء اصلی هوشمندی کسب و کار: .۱۸ ۲-۱-۸ مهارت های لازم برای ارتقای هوشمندی کسب و کار: .۱۹ ۲-۱- ۹ عوامل تاثیرگذار بر هوشمندی کسب و کار: ۱۹ ۲-۱- ۱۰پیشینه تحقیق هوشمندی کسب و کار۲۰ ۲- ۱- ۱۰- ۱ مطالعات انجام شده داخلی: ۲۰ ۲-۱- ۱۰- ۲ مطالعات انجام شده خارجی: ۲۶ ۲-۱- ۱۱ موفقیت هوشمندی کسب و کار: ۲۹ ۲- ۱ – ۱۲ مجموعه ای از عوامل موفقیت هوشمندی کسب و کار برگرفته شده از ادبیات تحقیق:۳۰ ۲-۱- ۱۲- ۱ ارتباطات: ۳۰ ۲- ۱- ۱۲- ۲ رهبری: ۳۱ ۲- ۱- ۱۲- ۳ انطباق پذیری: .۳۲ ۲- ۱- ۱۲- ۴ همکاری: .۳۳ ۲- ۱- ۱۲- ۵ مشارکت کارکنان: .۳۳ ۲- ۱- ۱۲- ۶ نوآوری: .۳۴ ۲- ۱- ۱۲- ۷ چشم انداز: ۳۴ ۲- ۱- ۱۲- ۸ انعطاف پذیری: .۳۵ ۲-۱- ۱۲- ۹ هماهنگی: ۳۵ ۲- ۱- ۱۲- ۱۰ برنامه ریزی: ۳۶ ۲- ۱- ۱۲- ۱۱ منابع انسانی: .۳۶ ۲- ۱-۱۲- ۱۲ منابع مالی: ۳۶ ۲- ۱- ۱۲- ۱۳ تکنولوژی مناسب: .۳۷ ۲- ۱- ۱۲- ۱۴ بهبود مستمر: .۳۷ ۲- ۱- ۱۲- ۱۵ مدیریت تغییر: .۳۷ ۲- ۱- ۱۲- ۱۶ مشتری مداری: ۳۸ ۲- ۱- ۱۲- ۱۷ یکپارچگی اطلاعات سازمان: .۳۸ ۲- ۱- ۱۲- ۱۸ اعتماد سازی: ۳۸ ۲- ۱- ۱۲- ۱۹ مدیریت دانش: .۳۹ ۲- ۲ تجاری سازی فناوری.۴۱ ۲- ۲- ۱ مقدمه : .۴۱ ۲- ۲- ۲ تجاری سازی،تعاریف و مفاهیم: ۴۲ ۲-۲- ۳ دیدگاه های متمایز در مورد تجاری سازی: ۴۳ ۲- ۲- ۴ مراحل تجاری سازی: .۴۵ ۲- ۲- ۴- ۱ تولید ایده : ۴۷ ۲- ۲-۴-۲ ارزشیابی و غربالگری ایده ها : ۴۷ ۲-۲- ۴-۳ بررسی کاربردی کردن ایده، تحلیل تجاری کالا و اقدام برای توسعه :۴۸ ۲-۲- ۴-۴ تولید آزمایشی و انجام تست معتبرسازی : ۴۸ ۲-۲- ۴-۵ اقدام برای تجاری سازی با توجه به جنبه های فنی و اجرایی : ۴۸ ۲-۲- ۴-۶ تجاری شدن،تولید صنعتی و ورود به بازار : .۴۹ ۲- ۲-۴-۷ ارزیابی دستاوردها و انجام اصلاحات : ۴۹ ۲- ۲- ۵ انواع روش های تجاری سازی: .۴۹ ۲- ۲-۶ موانع و مشکلات تجاری سازی: ۵۱ ۲- ۲-۶-۱ پیشرفت سریع فناوری: .۵۳ ۲- ۲-۶-۲ تغییر سلایق مشتری: ۵۳ ۲- ۲-۶-۳ عوامل فردی: .۵۳ ۲- ۲-۶-۴ کمبود اطلاعات: ۵۳ ۲- ۲-۶-۵ توانمندی ناکافی نیروی انسانی: .۵۴ ۲- ۲-۶-۶ مالکیت فکری طرح و ایده: ۵۴ ۲- ۲-۶-۷ تفاوت میان صنعت و دانشگاه: .۵۵ ۲- ۲-۶-۸ موانع سیاسی و اقتصادی: ۵۵ ۲- ۲-۶-۹ موانع ساختاری و سازمانی: .۵۵ ۲- ۲-۶-۱۰ موانع ذاتی خود فناوری: .۵۵ ۲- ۲-۶-۱۱ موانع حقوقی و ارتباطی: .۵۶ ۲- ۲-۶-۱۲ عدم درک بازار و فقدان بازار واقعی: ۵۶ ۲- ۲-۶-۱۳ واکنش رقابتی: ۵۶ ۲- ۲-۶-۱۴ بازده سرمایه گذاری ناکافی: .۵۶ ۲- ۲-۶-۱۵ چالش استاندارد سازی: .۵۷ ۲- ۲-۶-۱۶ فقدان مراکز تجاری سازی فناوری در چرخه تحقیق تا تولید: ۵۷ ۲- ۲-۶-۱۷ فقدان نظام حمایتی لازم بعد از تحقیقات: ۵۷ ۲- ۲-۷ ساز و کارهای بهبود تجاری سازی: ۵۸ ۲-۲-۷-۱ ارزش و ویژگی های محصول: .۵۹ ۲-۲-۷-۲ سادگی و عدم پیچیدگی محصول: ۵۹ ۲- ۲-۷-۳ نام تجاری(Brand): .60 ۲- ۲-۷-۴ نیروی اقتصادی و تعامل بازار : .۶۰ ۲- ۲-۷-۵ مشتریان و مشتری مداری : .۶۰ ۲-۲- ۷-۶ توجه به فاکتورهای اقتصادی(هزینه و منفعت) .۶۱ ۲- ۲- ۷-۷ رقبا و رقابت پذیری : .۶۱ ۲- ۲- ۷-۸ بینش های مردمی : ۶۱ ۲-۲- ۷-۹ قوانین تسریع کننده نیروهای دولتی : ۶۲ ۲-۲-۷-۱۰ برنامه ها و قوانین کلان : .۶۲ ۲-۲- ۷-۱۱ توسعه و گسترش شرکت های دانش بنیان : .۶۲ ۲-۲-۷-۱۲ همکاری دانشگاه و صنعت : ۶۳ ۲- ۲-۷-۱۳ چشم انداز بلند مدت : .۶۳ ۲-۲-۷-۱۴ تاثیر مستقیم بر سلامت انسان با راحتی زندگی : ۶۳ ۲- ۲-۷-۱۵ شناخت فرایند تجاری سازی : .۶۳ ۲-۲-۷-۱۶ پشتیبانی مدیریت ارشد،هم راستایی راهبردهای کلان سازمان ۶۴ ۲-۲-۷-۱۷ منابع کافی مناسب و مطابق با نیازهای شرکت .۶۴ ۲-۳ شرکت های دانش بنیان۶۴ ۲- ۳- ۱شرکت های دانش بنیان ؛ تعاریف و مفاهیم : ۶۴ ۲-۳-۲ فعالیتهای شرکت های دانش بنیان: .۶۶ ۲-۳-۳ اهمیت شرکت های دانش بنیان : .۶۶ ۲- ۳- ۴ تمایز شرکت های دانش بنیان با سایر شرکت ها: .۶۸ ۲-۳- ۵ مشکلات شرکت های دانش بنیان :.۶۹ ۲-۳-۵-۱ نبودن نیروی انسانی متخصص: ۶۹ ۲-۳-۵-۲ مناسب نبودن فرایند ارائه تسهیلات در بانک: .۶۹ ۲-۳-۵-۳ محدودیت سرمایه: .۶۹ ۲-۳-۵-۴ فقدان بستر مناسب: ۶۹ ۲-۳-۵- ۵ گرایش تعاونی به دانشگاه و دولت: ۷۰ ۲-۳- ۵-۶ کوتاه نبودن مسیر ثبت شرکت: ۷۰ ۲-۳- ۵-۷ بالا بودن نرخ سود بانکی و نحوه بازپرداخت برای طرح ها: ۷۰ ۲-۳- ۵- ۸ وجود قوانین: ۷۰ ۲-۳- ۵- ۹ عدم توانمندی های مدیریتی متقاضیان: .۷۰ ۲-۳- ۵-۱۰ ارزیابی عملکرد نامشخص: ۷۰ ۲-۳- ۵- ۱۱ رفع مشکل وثیقه برای دریافت وام بانکی: ۷۱ ۲-۳- ۵- ۱۲ کم کاری مراکز رشد: ۷۱ ۲-۳- ۵- ۱۳ عدم مسئولیت پذیری اعضا: .۷۱ ۲- ۳- ۶ راه های توسعه شرکتهای دانش بنیان: .۷۱ ۲- ۳- ۶-۱ بستر سازی و آماده سازی: ۷۱ ۲- ۳- ۶-۲ فرهنگ سازی : .۷۲ ۲- ۳- ۶-۳ ایجاد توسعه بسترهای عملیاتی : .۷۲ ۲- ۳- ۶-۴ زیرسازی و زیرساخت : .۷۲ ۲- ۴ جمع بندی: .۷۳ فصل سوم: روش اجرای تحقیق ۳-۱- مقدمه۷۴ ۳-۲-مدل مفهومی.۷۵ ۳-۳- روش تحقیق.۷۶ ۳-۴- دسته بندی تحقیقات بر حسب نحوه گردآوری داده ها.۷۷ ۳-۵- جامعه آماری و نمونه آماری۷۹ ۳-۵-۱ جامعه آماری.۷۹ ۳-۵-۲- نمونه آماری۷۹ ۳-۵-۳- روش نمونه گیری۸۰ ۳-۵-۴- حجم نمونه۸۱ ۳-۶- روش گردآوری اطلاعات.۸۲ ۳-۶-۱- مطالعات کتابخانه­ای و جستجوی اینترنتی۸۲ ۳-۶-۲- پرسشنامه.۸۲ ۳-۶-۳- نحوه تنظیم پرسشنامه.۸۳ ۳-۶-۴- شرح پرسشنامه.۸۳ مطلب دیگر : نکات مهم بعد از جراحی زیبایی بینی ۳-۶-۵- مقیاس اندازه گیری تحقیق۸۴ ۳-۶-۶- روایی (قابلیت اعتبار) پرسشنامه۸۴ ۳-۶-۷- تعیین پایایی[۱] (قابلیت اعتماد) پرسشنامه.۸۵ ۳-۷- روش­های تجزیه و تحلیل داده ­های تحقیق۸۶ ۳-۷-۱- آزمون ضریب همبستگی .۸۷ ۳-۷-۲- آزمون رگرسیون چندگانه و تحلیل مسیر.۸۷ ۳-۷-۳- بررسی ضریب تعیین.۸۸ ۳-۷-۴- تجزیه و تحلیل واریانس فریدمن .۸۸ ۳-۸- جمع بندی۸۹ فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها مقدمه .۹۰ ۴-۱-روش تجزیه و تحلیل داده ها:.۹۰ ۴-۲- تحلیل توصیفی داده‌ها:.۹۱ ۴-۲-۱- ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه آماری.۹۱ ۴-۲-۱-۱- آمار توصیفی متغیر سن.۹۲ ۴-۲-۱-۲- آمار توصیفی متغیر سطح تحصیلات۹۲ ۴-۲-۱-۳- آمار توصیفی متغیر جنسیت.۹۲ ۴-۲-۱-۴- آمار توصیفی متغیر سطح سازمانی۹۳ ۴-۲-۱-۵- آمار توصیفی متغیر سابقه کار در حوزه تجاری سازی۹۴ ۴-۳- آمار استنباطی۹۵ ۴-۳-۱- بررسی پایایی پژوهش۹۶ ۴-۳-۲- بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها۹۶ ۴-۳-۲-۱- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی بعد هوشمندی بازار۹۶ ۴-۳-۲-۲- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی بعد هوشمندی رقبا.۹۷ ۴-۳-۲-۳- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی بعد هوشمندی فناورانه.۹۷ ۴-۳-۲- ۴- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی بعد هوشمندی اجتماعی۹۸ ۴-۳-۲- ۵-آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی بعد هوشمندی راهبردی۹۸ ۴-۳-۲-۶- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی معیار هوشمندی کسب‌و کار.۹۹ ۴-۳-۲-۷- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف برای بررسی معیار تجاری‌سازی فناوری۹۹ ۴-۴- بررسی همبستگی بین متغیرهای مستقل و وابسته.۱۰۰ ۴-۴-۱- همبستگی بین بعد هوشمندی فناورانه و موفقیت تجاری سازی۱۰۰ ۴-۴-۲- همبستگی بین بعد هوشمندی اجتماعی و موفقیت تجاری‌سازی۱۰۱ ۴-۴-۳- همبستگی بین بعد هوشمندی راهبردی و موفقیت تجاری‌سازی .۱۰۲ ۴-۴-۴- همبستگی بین بعد هوشمندی رقبا و موفقیت‌تجاری‌سازی۱۰۳ ۴-۴-۵- همبستگی بین بعد هوشمندی بازار و موفقیت تجاری‌سازی۱۰۴ ۴-۴-۶- همبستگی بین بعد هوشمندی کسب‌و کار و موفقیت تجاری‌سازی ۱۰۵ ۴-۵- رتبه بندی ابعاد هوشمندی کسب‌و کار با آزمون فریدمن.۱۰۶ فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات تحقیق ۵-۱- مقدمه۱۰۷ ۵-۲- یا فته های تحقیق در حوزه های جمعیت شناختی:.۱۰۸ ۵-۳- مقایسه یافته های پژوهش با دیگر پژوهش های صورت گرفته.۱۱۰ ۵-۴-پیشنهادات کاربردی.۱۱۲ ۵-۵-پیشنهاداتی جهت پژوهش های آینده:.۱۱۴ ۵-۶- محدودیتهای پژوهش:۱۱۴ فهرست منابع و ماخذ۱۱۵ فهرست منابع فارسی ۱۱۵ فهرست منابع انگلیسی۱۱۸ پیوست ها و ضمائم۱۱۹ پیوست۱:پرسشنامه.۱۱۹ پیوست ۲:خروجی های نرم افزار SPSS .123 آزمون ضریب همبستگی- خروجی نرم افزار.۱۲۳ آزمون نرمال بودن جوامع- خروجی نرم افزار.۱۲۵ آزمون فریدمن – خروجی نرم افزار.۱۲۵ آزمون پایایی- خروجی نرم افزار.۱۲۶ خروجی آزمون رگرسیون.۱۲۷ ۵-۱- خروجی رگرسیون هوشمندی بازار و موفقیت تجاری‌سازی۱۲۷ ۵-۲- خروجی رگرسیون هوشمندی رقبا و موفقیت تجاری سازی۱۲۷ ۵-۳- خروجی رگرسیون هوشمندی راهبردی و موفقیت تجاری سازی۱۲۸ ۵-۴- خروجی رگرسیون هوشمندی اجتماعی و موفقیت تجاری سازی۱۲۸ ۵-۵- خروجی رگرسیون هوشمندی فناورانه و موفقیت تجاری سازی۱۲۹ ۵-۶- خروجی رگرسیون هوشمندی کسب و کار و موفقیت تجاری سازی.۱۲۹ پیوست ۳ : لیست واحدهای مستقر در پارک های علم و فناوری .۱۳۰ پارک علم و فناوری پردیس تهران۱۳۰ پارک علم و فناوری خراسان رضوی.۱۳۷ پارک علم و فناوری سمنان۱۳۹ چکیده انگلیسی۱۴۲

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...